הצלחה מתחילה בהרגשה

חיזוק ההערכה העצמית וניהול מודל האבז"ם

כדי להצליח ולחוות את הרגשת ההצלחה צריך שיתקיימו ארבעה דברים עיקריים בחיינו:

  1. יש לבדוק את איכות היחסים שלנו עם הסביבה המעגלית הקרובה והרחוקה.
  2. יש ללמוד את נוסחת הבריאות על בוריה.
  3. ללמוד ניהול זמן.
  4. לקום בבוקר עם משמעות.

באם לא יתקיימו בתוכנו ארבעת הדברים הנ"ל לא נוכל לעולם לחוות את הרגשת ההצלחה קרי, בעצם לא נוכל להצליח.

כדי שאיכות היחסים שלנו עם הסביבה תהיה חיובית יש לחזק את ההערכה העצמית .

ההערכה העצמית היא מערכת החיסון של התודעה.

כשם שישנה מערכת חיסון ברובד הפיסי ישנה מערכת חיסון של התודעה !

התודעה מעניקה יכולות!
יכולת הסתגלות!
יכולת התמדה!
יכולת התחדשות!
יכולת תיפקוד גבוהה!

כשם שההערכה העצמית שלי גבוהה יותר יש בידיי התבונה והכלים להצליח.
בכל תחום שאבחר.

כדי להצליח ושוב לא משנה במה אני חייב ומחוייב ללמוד לנהל את הרגשות השליליים שלי האגו, הכעס , מירוץ העכברים והסטרס.
להימנע במודע מעימותים מיותרים.
אחד המרכיבים של הצלחה היא מיומנות לקבל דברים שלא בשליטה, לשנות שיח אישי ולהפוך מלודרמה לדבר פשוט.

התנהגות זו גלומה בהערכה עצמית גבוהה.

אם נחזקה זה לא אומר שלא ניפגע לעולם או לא נכעס. בוודאי שכן.אך נצא מהעניין מהר יותר. כשם שאם נחזק את מערכת החיסון שלנו זה לא אומר שלא נחלה אף פעם, אך נצא מהמחלה מהר יותר ומחוזקים יותר.

חשוב לזכור ולהדגיש חיזוק ההערכה העצמית בנויה משלושה אלמנטים:

  1. ערך עצמי.
  2. דימויי עצמי.
  3. דימוי גופני .

כשמחזקים את ההערכה העצמית ולומדים לנהל את הרגשות השליליים – מרוויחים בריאות נפשית!

הדבר הבא יש ללמוד את נוסחת הבריאות.

חלק ניכר מן הרפואה היא סטטיסטיקה נקודה Com.
אף אחד לא מוכן להיות חלק מסטטיסטיקה כשהוא חולה.
ואני טוענת שההחלמה נסובה סביב היחס שמבטא האדם השרוי במצוקה כלפי החיים. חד משמעי.

למען צלילות הדעת ובהירות המחשבה נימנע מאכילת סוכרים פשוטים ונלמד סדרי עולם חדשים.
לאחר שמיישמים את הכללים מבינים כמה הכמיהה למתוק נבעה בעיקר מחסך/ופיצוי (אכילה רגשית וכדומה).
כשהגוף מאוזן הוא אינו דורש סוכרים.

סוכר מזמין סוכר ולאחריו נוצר "לופ" אשר קשה לצאת ממנו ולכן יש לטפל ראשית בגורמים הגורמים למצב זה ותחושות אלה ייעלמו כליל.

יש לעבור לתפיסת עולם אחרת ושונה מזו שהכרתם – מ"לאכול הכל" ל"לאכול בריא"- ולחלק את המזון לשתי קבוצות.
ישנם דברים שאוכלים וישנם דברים שלא אוכלים. נקודה.

יש לאמץ הרגלי הליכה 3-4 פעמים בשבוע . לא צריך יותר.

כדי למצוא את הרגשת ההצלחה אני מחוייב להיות בריא בנפשי ובגופי.
ואלו הם שלושת המרכיבים לבריאות מנצחת.
ניהול רגשי, תזונה בריאה ותנועה – גם כמניעה וגם כטיפול!

לא פחות חשוב כמות המזון.
אמות המידה של כמויות המזון נמצאות בכף יד.
כך שהן תמיד איתנו עד שההרגל יוטמע !

ניהול זמן

לאנשים עסוקים יש יותר זמן פנוי מאלה שאינם עסוקים וזאת מכיון שהוא מתוכנן.

תיכנון זמן יש ללמוד כמו כל דבר אחר שניתן לרכוש במיומנות ובאימון מנטאלי.